2011. január 21., péntek



Pár hónappal ezelőtt történt velem,mikor dolgozgattam
serényen,a sok kavics közt a földön egy érdekes piros
kavicsra lettem figyelmes,felvettem és láttam milyen 
különleges, éppen szív alakja van.     
                                                      




Egy-két hét elteltével pedig ,még egy szív alakú kőre
bukkantam ,ami barna színű és ha rá süt a nap,apró 
arany csillogó palák csillognak rajta.

Mióta láttam A titok című filmet,azóta pedig ezek
kövek lettek a hála köveim.

A hála a leghatalmasabb érzés,hatalmasabb a 
szeretetnél is,mert míg a szeretet kifelé irányul
és aktív,addig a hála egy befogadó,passzív érzés.
Ha hálásak vagyunk valamiért,őszintén,szívből,akkor
ez az érzelem megemeli a fizikai-érzelmi-szellemi test energiaszintjét.Ha magasabb az energiaszint,magasabb
pozitív energiákat is fogunk bevonzani,és minél több
dologért vagyunk hálásak,annál több olyan eseményt,
körülményt,embert vonzunk be,melyekért,csak még
hálásabbak lehetünk.

A hála a boldogság kulcsa.Legyünk hálásak amink van 
és azokért,amit még meg fogunk kapni az élettől.
  
Saját utam a pozitív eszme erejével saját magam
határozom meg,mikor a hála követ kezembe fogom.
Amikor a követ megérintem,mindig olyan valamire 
fogok gondolni ,amiért hálás vagyok.Fontos,hogy a 
hálánkat kimutassuk.

Keress egy követ ami a számodra különleges az lehet,
bármilyen folyami kő vagy kristálykő is.Ahhoz,hogy
mindig vissza emlékezz a szerencsédre egyszerűen
hordj ,egy hála követ a zsebedbe.

FEDEZD FEL TE IS A HÁLA KÖVÉNEK POZITÍV EREJÉT. 
EZ A KIS KÖVECSKE IS AZT AKARJA,HOGY MAGUNKNÁL
LEGYEN NAP ,MINT NAP.TAPASZTALNI FOGOD,A HÁLA 
EGY RENDKÍVÜL ERŐTELJES FOLYAMAT AMIT MAGAD INDÍTASZ ÚTJÁRA..



MEGLÁTOD ELKÉPESZTŐ LESZ,MENNYIRE MŰKÖDIK!!!

RAJTA HÁT KERESD MEG A TE HÁLA KÖVED!!!!!

Grófné Bánó Brigitta facebook

8 megjegyzés:

  1. Brigi! Gratulálok a blogodhoz, és kívánom, hogy legyen nagyon sok örömöd benne!
    A hálakő pedig fontos dolog,és valóban szebbé teszi az életünket.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Zita, kedves szavaid és örülök,hogy ellátogattál a blogomra.A hála kő nekem is a napjaim részévé vált. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Brigi, nagyon szép, és fontos bejegyzést tettél közzé!! :)
    Megfogadom a tanácsodat, és én is keresek egy hálakövet! :D

    VálaszTörlés
  4. Kedves Móni,képzeld ma leltem még egyre, ami már régóta ott lehetett a konyhaszekrény polcán egy bögrébe,a picurka kövecske,ő is szív alakú barna és egy fehér csíkocska futja körbe.Őt egy számomra fontos személynek szeretném ajándékozni ,ha elfogadja.
    Örülök,hogy tetszett a kis tájékoztatom. :D

    VálaszTörlés
  5. Szia Brigi! Köszönöm a hála követ, amit adtál! Itt őrzöm az íróasztalomon, és ahányszor ránézek, eszembe jutsz. Hálás vagyok Neked-Magadért, a Barátságodért! Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
  6. Azt tudnod kell,hogy most könnyekbe lábad szemem,örülök,hogy benned igaz Barátra leltem!
    Neked is sok sok, pozitív boldog napokat kívánok! :D

    VálaszTörlés
  7. Móni,amikor rálelek a következő kövecskére azt félre rakom neked, barátságunk jelképeként és mikor találkozunk egyszer, megkapod tőlem. :D :D :D

    VálaszTörlés