2011. január 18., kedd

                     Januári vasárnap délután                                      




Januári vasárnap délután a hőmérő 15 C° fokra 
növekedett "lám". Kicsalt engem a simogató
napsugár a kerti "napozó stégemre" hát  

Kortyolgatva kávémat,arcomat napoztatom.
Különböző érzéssel sütkérezek a napon.
Melegedő lágy napsugár simogatja át az
az egész arcom. Ahogy, így álmélkodám 
bele mélyülök a madarak énekeibe ,méhek 
zümmögésébe és lelkemet békesség tölti be.
              
Pumi kutyám szabadon járja a köröket az
udvaron.Vérében a terelő ösztön hajtja ,
fut fut meg nem áll,ugatásával jelzi szabad 
számára a világ.

Kislányomat is kicsalta a jó idő,gondolt
egyet görkorizni  kellene,rótta rótta ő is 
köreit ,mint ahogy az pumi kutyánk is tette,
mert ehhez nagyon nagyon volt ám kedve.

Megtalálta fújóját amiben  szappan buborékra
lelt,gyorsan neki állt a gömbölyű csodák
gyártásának.Szálltak a szivárványszínű
labdácskák messze,messze amerre a szél vitte.

Rögvest nekem is kedvem támadt egy kis 
kertrendezésre,mert a kert szépítés a szívem 
csücske.Találtam még virágzó erikát,
kigondolám egy virágtálat készítek talán?!
Gyorsan neki láttam septibe és hamar elkészült
a kertemből származó, asztal dísze.

Így telet el ez a csodás délután, amit megosztani 
kívántam veletek "ám".

Írta:Grófné Bánó Brigitta

Grófné Bánó Brigitta ,facebook

2 megjegyzés:

  1. Kellemes történet, bele tudom képzelni magamat!! :)

    VálaszTörlés
  2. Móni majd egyszer eljutsz hozzám és át is élheted amit én is átéltem ezen a vasárnap délután.Arra megrendelem a napsütést,rendben? :D

    VálaszTörlés